۳ آبان ۱۳۹۳

تمام شد





آسوده بخواب دختر،كه اين بستر ،امنترين بستر دنياست



اليناز آزاد

٣٥ سال جنايت بر زنان را تمام كنيد


٣٥سال به اسم اسلام و دين و قران چندين هزار نفر  بيگناه زنداني شدند، چندين هزار زنداني بيگناه اعدام شدند ، اما همه خودمون رو به خواب زديم .
٣٥ سال به اسم اسلام ودين و قران دختران اين سرزمين كتك خوردند ، فحش شنيدند ، تحقير شدند  ، اما همه خودمون رو به خواب زديم .
٣٥ سال  به اسم اسلام ودين و قران حق زنان از ازدواج ،از ارث، از طلاق، از بچه ،از تحصيل، از كار از زندگي صفر شد ،اما همه خودمون رو به خواب زديم. 
از خواب غفلت ديروز ما ,امروز حكومت  جهل و ظلم اينگونه وقيح شده است ،كه اسيدپاشي به  صورت زيباي دختران ايراني ، براي تحريك نشدن آخوندي كه با ديدن يك پشه ماده نيز تحريك مي شود از واجبات دييييين محسوب مي شود.اسيد بپاش ،زيبايي را بكش تا خدايت( خداي بيزار از زيبايي ،بيزار از عشق) تورا بعد از مرگت وارد بهشتي با ٧٢ حوري باكره كند .
آيا هنوز وقت بيدار شدن  نشده است ؟ 
آيا اين دين سراسر پر از مرگ و گريه وسياهي و زشتي همچنان برايتان مقدس است ؟
 دختري براي حفاظت از نجابت به پاي چوبه دار مي رود ، دختري ديگر به جرم زيبايي در اسيد مي سوزد و جان ميدهد ، اين است هديه ٣٥ سال حكومت جمهوري اسلامي به دختران ايران زمين ، 
اين بار بيدار شو ،
بگو كه بيزاري از اين دين جنايتكار از اين حكومت كثيف ، اين بار همه با هم متحد بر ضد جمهوري جهل و جنايت براي دفاع از ناموس كشور 
مردم ايران زمين  بيداري بيداري 
مردم ايران زمين حمايت حمايت 
اصفهان تنها نيست ، امروز كل ايران اصفهان است.
















اليناز آزاد