۶ دی ۱۳۹۱

الگوبرداری اسلام از نماز زرتشتیان


واژه‌ی نماز، از کلمه‌ی پهلوی نماک گرفته شده است.
از آنجائیکه ایرانیان با این نوع از عبادت آشنائی داشتند؛ بجای کلمه‌ی عربی صلات، از همان کلمه‌ای استفاده کردند که در فرهنگ دینی خودشان وجود داشت.
اما همین نماز در اسلام، شباهتهای عجیبی به نماز زرتشتیان دارد.
محمد ابن عبدالله، دین زرتشتیت را به رسمیت نمی‌شناسد، پیروان این دین را مجوسیان می‌نامد و همچنین بیان مینماید که نماز، هدیه‌ای از سوی الله، برای مسلمانان؛ پس این تشابه نماز دو دین، نمی‌تواند بی‌دلیل باشد.
بی‌گمان یکی از این دو، از دیگری اقتباس نموده است.

۴ دی ۱۳۹۱

اسلام: زناکاران باید زیر شکنجه بمیرند

      اخیرا بحثی درگرفته که سگنسار مجازات اسلامی نیست، زیرا در قرآن نیامده است.
       

  باید خطاب به گویندگان این سخن گفت:
        اولا طبق گفتار خود شما فرقی بین روش محمد با قرآن نیست و این موضوع بر طبق روایت و مستندات روائی از سنتهای محمد ابن عبدالله در شکنجه دادن به قول خودش زناکار بود است.  ثانیا جمهوری اسلامی، اسلام را بهتر از من و شما می‌شناسد؛ من مستندات مجوز شکنجه دادن تا سرحد مرگ را در اینجا بیان می‌نمایم، اگر جمهوری اسلامی از بیان این مستندات خودداری می‌نماید، دلیلش تنها حفظ آبروی عقیده‌اش می‌باشد:

وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا (نساء/15)

 و از زنان شما كسانى كه مرتكب زنا مى‏شوند چهار تن (مرد) از ميان خود بر آنان گواه گيريد پس اگر گواهی دادند آنان را در خانه‏ ها نگاه داريد تا بمیرند يا الله راهى براى آنان قرار دهد.    

   مجازات بالا تنها یکی از راه‌های مجازاتی است که اسلام مجوز آن را به حاکم اسلامی داده است، این مجازات پیشنهادی است از سوی
الله.هدف، کشتن آنان زیر شکنجه است، یعنی مرد و یا زن زناکار نباید یکدفعه بمیرند:  

     وَاللَّذَانَ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُواْ عَنْهُمَا إِنَّ اللّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا (نساء/16)
 و از ميان شما، آن دو تن را كه مرتكب زشتكارى (زنا) مى‏شوند آنها را آزار (شکنجه) دهید، پس اگر توبه كردند و درستكار شدند از
 آنان صرفنظر كنيد زيرا الله توبه‏پذير مهربان است.  یکی از بهترین راههای شکنجه تا سرحد مرگ همین سنگسار است، هر اندازه
سنگی که به سوی زناکار پرت می‌شود کوچکتر باشد به تقوا نزدیکتر است؛ زیرا بیشتر شکنجه خواهد شد. لازم نیست که قرآن
بیان نماید آنان را رجم (سنگسار) کنید، مرگ زناکاران باید زیر شکنجه باشد، این شکنجه خواه سنگسار باشد خواه حفه شدن با طناب دار
 با بالا کشیدن تدریجی(اگر اعدامی در حالیکه طناب دار بر گردن دارد سقوط نماید او دردی نخواهد کشید زیرا مهره‌ی گردنش شکسته و
 نخاعش قطع خواهد شد؛ مانند اعدام صدام



آخرین سخنرانی احمدخمینی خطاب به خامنه ای بود
  سید احمد خمینی دومین فرزند پسر آیت‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود که در اسفند ۱۳۲۴ شمسی در شهر قم متولد شده و در ۲۷ اسفند ۱۳۷۳ خورشیدی در تهران درگذشت و در آرامگاه روح‌الله خمینی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.
احمد خمینی از خود سه فرزند به نام‌های حسن خمینی، یاسر خمینی و علی خمینی به جای گذاشت. پسر بزرگ وی سید حسن خمینی نام دارد که اکنون تولیت آرامگاه روح‌الله خمینی را بر عهده دارد. همسر او نیز آثار خمینی را جمع‌آوری  کرده ‌است.
سعید امامی در رابطه با مرگ مشکوک احمد خمینی مطالب مهمی را در اعترافاتش عنوان نمود. از انتشار اعترافات او جلوگیری شد و بلافاصله با مهر فوق محرمانه از متن اعترافات در پرونده قتل ها خارج و به آرشیو محرمانه سازمان قضائی نیروهای مسلح منتقل شد.