۱ بهمن ۱۳۹۱

فرمانده نظامی بزرگ ساسانی،Apranik

زنی جنگنده ، در دوره ساسانیان که در جنگ هایش  با اعراب آنها را  شکست میدهد ،امثال این بانو در تاریخ ایران عزیزمان کم نیستند  ،اگر بخواهیم راجع به زنان ایرانی بنویسیم ،هزاران صفحه  پر میشود از زنان افتخار آمیز ایرانی .در هیچ دوره ای از تاریخ به اندازه دوره حکومت خونخوار جمهوری اسلامی، با تاکید بر اسلام ، در حق زن جفا نشد .در جایگاه حکومت اسلامی جایگاه و منزلتی برای زن ایرانی وجود ندارد ،بر خلاف ان چه که این حکومت میگوید که در غرب زن یک کالاست ، از نظر من زن  فقط در ایران یک کالاست ،کالائی که فروشنده اش میبایست در موردش (هر آنچه را که خودش میخواهد ) تصمیم گیری کند ،این صاحب میتواند پدرش باشد میتواند شوهرش باشد ،فرقی ندارد کیست فقط باید یک مرد باشد.

طبق همین تصمیم گیریهای مردانه ،  تحصيل در برخى از رشته ها از زنان گرفته شد ،برخى از مشاغل  براى زنها ممنوع کردید، نداشتن حق طلاق و  نداشتن  حق شهادت به تنهائی وخیلی موارد دیگر سهم زنان شد از عدالت اجتمائی کشور اسلامی  و  امروز  نداشتن حق خروج از کشور بی اذن  یک مرد  .
زن ایرانی ، ان فاطمه , شریعتی  نیست  . زنى  بدون جنسيت و تمايل جنسى, او دختر پدرش، همسر شوهرش و مادر فرزندانش بود، هيچگاه چيزى براى خودش و بخاطر خودش نبود، هرگز براى نيازها و تمايلات خودش نبود، او فقط براى مردان زندگيش فداکارى مى کردحکومت اسلامی  از زنان میخواهد مرده های  زنده باشند؛ موجوداتى بدون جنسيت؛ فارغ از هر نياز و تمايلى و فرشته نگهبان ارزشهاى بدوى.
الگوی شریعتی و امثال او که این چنین برای زنان تصمیم میگیرند, احادیثی از پیامبر اسلامیشان است ،
 اشاره به سه حدیث از محمد در کتاب نحج الفصاحه : دختران خود را نخریسی و پسران خود را شنا و تیر اندازی بیاموزید . بهترین مسجد زنان کنج خانه آنهاست . هرگاه بوی عطر زنی در گذر گاه به مشام مردی برسد ، آن زن زنا کار است .

در عجبم از خانوم شیرین عبادی که در پی نسخه جدیدی از اسلام هستند که در ان حقوق زنان را نفی نکند ،واقعا حفظ اسلامی  که در ان جایگاهی برای زنان وجود ندارد چرا ضروریست؟خانم عبادی شما در اسلام  این دین مردانه چه دیدید ؟ نسخه جدید از اسلام یعنی اینکه باید قرآن جدیدی نوشته شود ؟گر چه جمهوری اسلامی توان ظهور یک پیغمبر جدید با یک قرآن جدید را دارد ،اما
 مطمئن باشید  در اسلام و جمهوری اسلامی هرگز جایگاهی برای زن ایجاد نمیشود اما
با این تفکرات آیا شما نماد آزادی فردای زن ایرانی هستید ؟


همگان بدانید زن امروز ایرانی ان زن پوشیده پنهان  شده درکنج اتاق  نیست ،از حق و حقوقش آگاه است  میداند چه میخواهد ، میداند حقش چیست ،نمیگذارد به اسم مذهب و دین پایمالش کنند ، میخواهد به جایگاهش آنچه را که در نسلهای خیلی قبل داشته  و حتی بیشتر از ان  باز گردد .و حتما به آنچه که لیاقتش را دارد میرسد .
ناگفته نماند، گاهی در رسیدن به این آگاهی ، همراهی مردانی بوده است, که فقط در کلمه مرد نیستند بلکه مردانگی را با اعمالشان معنا میکنند ، پدرانی دلسوزو شوهرانی آگاه در کنار زنان.


                                                                                                                      الیناز آزاد 



Apranik   :/daughter of elder

Sassanid's Great Military Commander, daughter of Piran, the 


great General of Yazdgird the Third. She fought gracefully,


 as a resistance commander, fighting against Arabo_Islamic Invaders_oppressors during the Arab Invasion, killed many of the Tazis and done many damages to the Savage Arab Army.L. Apranik's famous White Horse
C. Commander Apranik of Sassanid Army, Great Persian Patriot and Nationalist
R. Apranik's Female Adjutantess Sepahbod

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر