۲۲ خرداد ۱۳۹۲

رای من محمد مختاری و امیر جوادی فر و ندا،سهراب ،اشکان ،محسن، بهنود وستار بهشتی ست



رای من زندانی سیاسی است رای من محمد مختاری و امیر جوادی فر و ندا،سهراب ،اشکان ،محسن، بهنود وستار بهشتی ست . چه زود یادمون رفت ۴ سال پیش تواین خیابون دنبال رای دزدیده شده بودیم و جواب اعتراضمون کتک و فحش و تجاوز و شیشه نوشابه های  کهریزک بود .
خدایا چه حافظهٔ کوتاه مدتی‌ دارند این ملت من ، در عجبم چطور ۴ سال پیش رو اینگونه از حافظه تان محو کردید.گویی چنان خیانتی هیچ گاه روی نداده است. خیلی دلم گرفته و شرمسارم از روی بچه هامون که مفت مفت کشته شدند و ازروی خانواده های داغدارشون و شرمسارم از روی زندانیامون که تو سیاهچالهای این نظام ذره ذره جون میدن .

یه وقتایی فکر می‌کنم این ملت با این حافظهٔ بد تاریخیش هر چی‌ سرش بیاد حقشه .بی‌دلیل نیست با گذشت زمان از اون همه مقام و منزلت دوران هخامنشی اینگونه به پست‌ترین حالت ممکن سقوط کردیم و از ایران کورش کبیر به ایران آخوندی رسیدیم.

الان راه افتادین دنبال این مترسکهای نظام به امید چی‌؟ آزادی؟ ارزونی؟ نفت سر سفرها؟؟
 سخنان کاندیدای مردمی!!!!!!!  روحانی :
موضع من درباره حوادث فتنه 88 مشخص است و از آن تاریخ تا 9 دی سال جاری در این مورد 4 مصاحبه کرده‌ام.

وی افزود: 24 سال که چیزی قریب 8 دوره می‌شود نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده‌ام و این مهر تأییدی برای خط و ‌مشی و موضعم در حوادث انتخابات سال 88 است.

پس کی‌ میخواین بیدار شین؟ تا کی‌ میخواین این طور عمیق بخوابین ؟کی‌ میخواین باور کنید که سگ زرد برادر شغال .تاکی میخواین بازیچهٔ دست این نظام خونخوار باشین؟

 ای کاش‌ای کاش یک بار فقط یک بار میتونستیم باهم متحد باشیم و پشت سر پشت سر هم بایستیم و به این نظام بگیم

 نه نه نه

 نه به انتصابات

                                                                                                         
الیناز آزاد
                                                                                                                           

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر