۱۴ دی ۱۳۹۱

من یک زنم




من یک زنم زنی از تبار آرتمیس از نسل کوروش
من حق و حقوق یک انسان را میخوام
حق انتخاب  حق ابراز عقیده
  من اسلامی که در ان زن تنها یک واحد  هم نیست  را نمیخواهم
من با مرد برابرم من حق رای دارم  من حق حضانت از فرزندم را دارم  من میخوام قضاوت کنم  .
نگاه های تحقیر آمیز یک مرد را, به خاطر آرایشم  مویم  به خاطر رنگ شاد  لباسم  نمیخواهم.
لعنت به قضاوتهای ظاهریتان
لعنت به مکتب اسلامیتان که در ان تجاوز و کشتن  مجاز است
 لعنت به مکتب اسلامیتان  که در ان رنگ سیاهه ظاهر  من متانت من است
من زنم یک انسان ظریف 
جای  من در گنجه یا پستو نیست  برای به گناه  نیفتادن  تو
من زنم
 نه بدن و نه روحم را نمیفروشم
به وقتش به آنکه دوستش دارم هدیه میدهم
من جنس دوم  نیستم
من یک زن آزادم  گاه بلند بلند  میخندم گاه میرقصم
  من آنگونه که میاندیشم  هستم به دور از مقدسات  نا مقدس تو 

فاحشه میبارد  اینجا  در این دیار مقدس  از ذهن مردان خدا پیشه

                                                                                                                                     الیناز آزاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر