۳ اسفند ۱۳۹۲

از همه تقاضا دارم به داد فرزند من برسند، به داد من برسند

پدر حسین رونقی: آیت الله لاریجانی میگوید قوه قضاییه مستقل است اما یک رییس دفتر حکم میدهد و پرونده سازی میکند. هیچ کس به من جواب قانونی نمیدهد. 
جان فرزندم، جان خودم، جان خانواده ام از دست اینها در خطر است.
یک بار جهت کشتن و یک بار جهت ربایش من آمده بودند.
وقتی در این کشور امنیت نداریم باید به چه کسی بگوییم. چه کسی پاسخگوست؟
رییس قوه قضاییه وقتی میگوید در ایران عدالت و قانون حاکم است، جلوی این بی قانونی ها را بگیرند. فرزند من امنیت ندارد، برای او پرونده سازی کرده اند، عمدا میخواهند زیر شکنجه او را بکشند، فرزندم چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفته، چندین بار مرده و زنده شده است، 9 ماه اجازه درمان نداده اند، چه کسی مسئول است.
آقای لاریجانی رییس کمیته حقوق بشر ادعا میکند حقوق بشر حاکم است.
آقای روحانی به مردم وعده داده است که قانون حاکم میشود؛ آقای روحانی چرا توجه نمیکند! چرا جلوی این بی قانونی ها را نمیگیرد. چه کسی مسئول است.
می خواهند فرزند من را در زندان بکشند
از همه تقاضا دارم به داد فرزند من برسند، به داد من برسند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر