۳۰ آذر ۱۳۹۱

سعید مرتضوی؛ مدیر موفق و مورد وثوق یا قاضی متخلف و معاون در قتل؟!

این نماینده مجلس موضوعی را که رهبری شخصا به آن وارد شد، مساله مهمی نمی داند و می گوید، مرتضوی در زمان وقایع انتخابات ریاست‌جمهوری یک رایی صادر کرد. او مرگ این سه نفر را در قیاس با اسلام و ایران قرار می دهد و می افزاید: خون سه نفر مهم است یا کل ایران و اسلام و جهان؟ اگر این نظام باقی نمی‌ماند، منِ دکتر عزیزی و امثال من وارد مجلس می‌شدیم؟
سعید مرتضوی، قاضی عزل شده که سه سالی می شود در انتظار دادگاه خود است، شاید برای اولین بار باشد که طی دو دهه فعالیت خود در سمت های مختلف، این گونه مورد لطف یکی از مسئولان نظام قرار گرفته باشد؛ نماینده ای که نه تنها ابایی ندارد به طور علنی اعلام کند امضایش را پای نامه حمایتی از مرتضوی گذاشته، بلکه تمام قد به حمایت از او بر می خیزد و حتی اشتباهات او را در راستای اقدامات موثر و سازنده ای که برای کشور انجام داده است، نادیده می گیرد!
روح الله حسینیان از حامیان سعید امامی، قبلا در حمایت از مرتضوی گفته بود که وی را مدیری باعرضه و انسان خوبی می داند که در شرایط دشوار کشور را نجات داده است. اما عزیزی پا را از این حد فراتر نهاد و با تمجید از ویژگی های شخصیتی و مدیریتی این متهم جنایت کهریزک، او را فردی انقلابی، پرشور و مدیری موفق می خواند .

عبدالرضا عزیزی، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در حالی به دفاع از متهم جنایت کهریزک می پردازد و اعلام می کند هزینه پرونده کهریزک را جامعه باید بدهد که رهبری تاکید کردند، نظام در پیگیری حادثه کهریزک با احدی مماشات نخواهد کرد و هیچ حاشیه امنی برای متخلف وجود نخواهد داشت؛ جنایتی که سازمان قضایی نیروهای مسلح آن را مصداق قتل عمد خوانده بود.


این نماینده مجلس پرونده سعید مرتضوی را مملو از خدماتی می داند که شاید جنایت کهریزک و سایر تخلفات این قاضی معزول فقط یک درصد آن باشد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر